تپش قلبم,عشقم,اميدزندگيم,سهيلمتپش قلبم,عشقم,اميدزندگيم,سهيلم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

سهیل همه هستی ما

برای عشقم

1392/6/7 13:43
نویسنده : مامان زینب
178 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم روشنی نور دو چشمان منی

                                          بهترین هدیه ای از جانب یزدان منی

پسرم تاج سرم ای که تویی مونس تنهایی من

                                         روح من جان منو روشنی دوران منی

پسرم لحظه مییلاد تو هرگز نرود از یادم

                                          غنچه نورس من باغ گلستان منی

پسرم تا که تو باشی دو جهان در نظرم فردوس است

                                          عشق دیرین منو نیمه پنهان منی

پسرم شادی تو موجب آرامش دنیای من است

                                             شادمان زیست نما جانی و جانان منی

پسرم مادر شیدا همه ایام کند شکر به درگاه خدا

                                          بودنت خواست خدا بود چو ایمان من...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهرا
7 آبان 92 14:40
سلام دوست عزيز ... مرسي و خيلي خوشحالم از اينكه بهمون سر ميزنين ! ماشاالله به گل پسر نازتون ...