تپش قلبم,عشقم,اميدزندگيم,سهيلمتپش قلبم,عشقم,اميدزندگيم,سهيلم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

سهیل همه هستی ما

آرايشگاه

1393/6/12 16:32
نویسنده : مامان زینب
283 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز براى بارسوم رفتيم موهاتو کوتاه کرديم آرايشگر خودت عمو ايمان نبود واقعا کارش عاليه اما موهاى تو عشقم هم واقعا بدشده بود و فقط با ژل مو ميشد بالا زد و چشماتو ديد,منم خيلى با ژل موافق نيستم واسه همين دل زدم به دريا و رفتيم پيش عمو سروش تو همون آرايشگاه انصافا کارش خوب بود اما عمو ايمان بهتر اينبار خيلى خيلى کم گريه کردى و بيشترش آروم بودى يه توپ هم جايزه گرفتى و منم  بردم پارک هستى من..... عکسهاى قبل و بعد آرايشگاهتو ميزارم...وقتى اومديم خونه دوش گرفتيم  و شماموزتو خوردى و براى بار اول همونطور که کارتون ميديدى روى مبل از شدت خستگى خوابت برد....خيلى دوستت دارم عمرم من.... بووووسسس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان بردیا اریایی
13 شهریور 93 0:23
سلام عزیزم مرسی که به ماسر زده بودین سهیل جونم چه ناز شدی با این موها مبارکت باشه من شمارو لینک کردم
مامان بردیا اریایی
15 شهریور 93 8:41
پس نظرای من کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟