تپش قلبم,عشقم,اميدزندگيم,سهيلمتپش قلبم,عشقم,اميدزندگيم,سهيلم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

سهیل همه هستی ما

دوباره سلام

1393/6/4 1:08
نویسنده : مامان زینب
151 بازدید
اشتراک گذاری

پسر مامان سلام  کلى شرمندم بخدا ولى واقعا تقصيير من نيست

 

شيطون شدى و نميزارى حتى تلفن جواب بدم چه برسه پاى لپ تاب..اما حالا گوشى گرفتم و راحتتر وبلاگتو بروز ميکنم همه زندگيم....باورم نميشه اينقدر بهم وابسته شده باشيم عمرم...الان يک ماهى هست از پستونک گرفتمت اونم براحتى چون يه بار که سرماخورده بودى و بينيت کيپ بود نميتونستى بخورى گفتى بده و منم حسابى از فرصت سوء استفاده کردم البته شبهاى اول بد بود ولى حالا ديگه نه....حسابى بلبل زبونى ميکنى و کلمات زيادى راميگي قشنگ جمله بندى ميکنى عمر من....حسابى دوستت دارم ميبوسمت... پست بعدى عکساتو ميزارم جيگرم هستى من عشق من

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)