تپش قلبم,عشقم,اميدزندگيم,سهيلمتپش قلبم,عشقم,اميدزندگيم,سهيلم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

سهیل همه هستی ما

بی خوابی های شبانه

1392/11/21 13:25
نویسنده : مامان زینب
269 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنینم.پسر پاره ماهم

الان یک هفته ای میشه که خواب شب نداری و من واقعا نمیدونم علت چیه..موقع خواب که لباس خواب نرمتو تنت میکنم..پمپرز خشک برات میزارم کلی کرم واسط میزنم که خدای نکرده سوزش نداشته باشی واسه پاهات که خشکی زده لوسیون میزنم ..دمای اتاق 20درجه تنظیم میکنم..چون از بچگی به سرکردن کلاه موقع خواب عادت داری تو زمستون کلاه میپوشونمت..جوراب پات میکنم و یک پتوی نازک میندازم روت شکمت سیر میکنم ولی واقعا کلافم..

دندونات کاملا بیرون زده و خبری دیگه از دندون نیست و من نمیدونم واسه آرامش شبت چکارکنم...بیشتر واسه خودت که صبح کسل نباشی و غرغرنکنی و بعدهم واسه خودم که حوصله واست داشته باشم...

کاش زودتر شبهای بی قراریت تمام بشه

میرسمت فرشته کوچولوی مامان

دوستت دارم....بوسسسسس

یک روز کسل بعد از بی خوابی شبانه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)