تپش قلبم,عشقم,اميدزندگيم,سهيلمتپش قلبم,عشقم,اميدزندگيم,سهيلم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

سهیل همه هستی ما

کفش

1392/11/8 14:13
نویسنده : مامان زینب
146 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازدونه من یکدونه من

امروز صبح کفشاتو بهت پوشوندم و برای اولین بار رفتیم بیرون و خودت راه رفتی..همش مواظبت بودم....کلی ذوق کرده بودی که میتونی بیرون از خونه خودت راه بری و تندتند قدم برمی داشتی عشق قشنگم...بعد رفتیم پارک نزدیک خونمون و کلی بازی کردی اما برگشتنه بغلت کردم که پاهات اذیت نشه

کلی خوش گذشت

خدایا شکرت بخاطر همه چیز مخصوصا همسر خوبم و پسر سالم و نازنینم

میمیرم برات مامانی

دوستت دارم بوسسس

با مامان محبوب کلی راه رفتی و بازی کردی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان شاهزاده محمدايليا
8 بهمن 92 14:40
سلام اگه با تبادل لينك موافقي بگو سلام ممنونم عزیزممن شما را لینک کردم خوشحال میشم باشما تبادل لینک داشته باشم