تپش قلبم,عشقم,اميدزندگيم,سهيلمتپش قلبم,عشقم,اميدزندگيم,سهيلم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

سهیل همه هستی ما

نکن...نکن!!!!!!!

1392/11/3 16:25
نویسنده : مامان زینب
159 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازدونه من

چند وقتی هست حسابی شیطون شدی و همش باید هواسم بهت باشه یک لحظه غفلت کنم داری شیطنت میکنی و من همش بهت میگم نکن نکن ...الهی فدات بشم واسه سلامتی خودت میگم اما اینم بگم زودی ولش میکنی کاری که بهت بگم نکن...

علاقه زیادی به قاشق و قابلمه داری و روزها کنار من تو آشپزخونه آشپزی میکنی...آخه مگه دختری ملوسکم!!!!!!!!!!

امروز بهت کرم کنجد صبحانه دادم  و دوست داشتی..کورن فلکس را باشیر میخوری اما نه خیلی...تو شیرپاستوریزت یک کمی شیره خرما میریزم واسه مقوی بودنش و دوست داری میخوری...

خیلی قشنگ میگی در و کلید بعد کلید رابرمیداری میگی د د....

کلاغه میگه...باربار(قارقار)

تو تو میگه(جیک حیک)

بع بعی میگه(بع بع)

خیلی دوستت دارم عاشقتم

الهی صدهزارمرتبه شکر

بوووووسسسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)