تپش قلبم,عشقم,اميدزندگيم,سهيلمتپش قلبم,عشقم,اميدزندگيم,سهيلم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

سهیل همه هستی ما

اتفاق بد!!!!!

1392/6/5 13:41
نویسنده : مامان زینب
205 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزتر از جانم عشق مامان

دیشب برای بابایی چایی ریختم و چون تو آشپزخونه بودم از سکو اومدی بالا تا پیشم باشینیشخند،منم تندی چایی ریختم و اومدم بدم به بابایی و تندی بغلت کنم که دیدم از سکو بادست اومدی زمیناسترساسترس

الهی من بمیرم..الهی بمیرم...فقط چندثانیه بود که حواسم ازت پرت شد...مامانی منو ببخشاوه...فقط یکم ته دلم از این خوشحال بود که اتفاقی واست نیوفتادلبخند..تا عمر دارم خودمو بخاطر این غفلت نمیبخشم..کاش آخرین بار باشه..خیال باطل

شب هم اینقدر بد خوابیدی.خواب..نمیدونم جاییت درد داشت یا ترسیده بودم عمر شیرینم...قند عسلم...ببخش منو

میپرستمت..دوستت دارم دنیا دنیاقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)