تپش قلبم,عشقم,اميدزندگيم,سهيلمتپش قلبم,عشقم,اميدزندگيم,سهيلم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

سهیل همه هستی ما

شرمندگی

1392/6/4 12:25
نویسنده : مامان زینب
224 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای گلم و صد البته پسر عشقم...سلام

بایک دنیا شرمندگی دوباره وبلاگ را آپدیت کردم.بخاطر کوچک بودن خونمون و 1خوابه بودن و اینکه آقاجان و مامانجان(بابا و مامان من)میخواستن نوشون که اولین نوه هم هست همه چیز داشته باشه...مجبور شدیم 1اتاق به فضای خونمون اضافه کنیم و من واقعا از اینکار راضیم و دست بابایی را میبوسم....

حالا یکدونه منم اتاق داره واسه خودش و من خیلی خوشحالم.

اما از خودت بگم..حسابی شیطون شدی و چهاردست و پا همه جای خونه سیر میکنی...میخوان همه چیزو کشف کنی و به همه چیز مخصوصا مبلها بلند میشی و راه میری..دوست داری تو تختت بایستی و باهم از بین نرده ها بازی دالی بکنیم فدات بشم باهوش من...آویز تختتو خیلی دوست داری و انگار باهاشون حرف میزنی..

عاشق آب بازی هستی  و هرجا آب ببینی میگی آآآآآآآآآببببببببببه...غذاهاتو که میبینی(تقریبا به جز غذاهای ممنوعه همه چی میخوری گاهی خوب،گاهی بد)میگی ببببببببببببببببههههههه...بابا و مامان نامفهومه...عاشق د د هستی...

دوم آذر مراقبت پایان نه ماهگی بود وزنت شده 9500 و قدت هم 78عمر من...

راستی بعدا برات عکس اتاقت و عکسهایی از چند وقت که نبودم میزارم...میوسمت و میپرستمت هستی نازم...ماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)